Enkel kärleksförklaring

Måste bara säga det. Jag älskar Heroes.

Plöjde klart säsong 1 i går kväll. Sedan man såg den sist hade man ju glömt att den var rent poetisk emellanåt. Med Ted, den radioaktive mannen som går runt och riskerar att få en härdsmälta. Isaac, den missbrukande profetiske konstnären. Ah, så tilltalande bizarrt!

Fast det som verkligen gör serien är ju helt klart Sylar. Årtiondets tveklöst skönaste bad guy.


Har sagt det många gånger, men om jag kunde ta över folks krafter genom att skära upp huvudet på dem så hade jag gjort det. Utan tvekan. Måste hålla ögonen öppna ifall någon av mina vänner råkar flytta en kaffekopp med tankekraft eller tycks besitta tillstymmelsen av telepati eller dylikt. För då åker brödkniven fram...

Jaja. Nu ska jag in i studion med Chris igen. Ljuv musik och många svordomar väntas.

Kommentarer

Post yer comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be shown)

Website:

Comments:

Trackback
RSS 2.0