Challenge Accepted!

Jag antar väl utmaningen då.

Chris (http://chrippz.blogg.se) skickade på mig en liten utmaning och tvingade mig därför att sparka igång den här bloggen som jag gått runt och funderat på ett tag nu. Reglerna var som följer:

Du ska göra som så här. På din egna dator ska du plocka fram bildmapparna. I den sjätte mappen ska du leta fram den sjätte bilden. Beskriv sedan kortfattat vad den bilden föreställer. När du väl gjort det ska du utmana sex av dina bloggpolare och göra samma sak. Länka till dem och låt de veta "du är utmanad."

Ok, here goes:



Den sjätte bilden i den sjätte bildmappen föreställer en solkatt. Min lilla älsklingskisse Cognac, till och med. Här var han lite yngre än han är idag, och klart mindre.

Och så skulle man länka till lite bloggpolare. Är rädd att jag får vänta lite med det eftersom jag inte hållit på med det här så överdrivet länge än.

Kommentarer
Postat av: Evy

Congac! lika söt som jag mins honom!

2009-02-10 @ 20:50:29
Postat av: Chriz

Golfclap kakan kommer på posten.

2009-02-10 @ 21:00:44
URL: http://chrippz.blogg.se/

Post yer comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be shown)

Website:

Comments:

Trackback
RSS 2.0