Effektivitet, ditt namn är Andreas!

Jo jäklar, jag kan jag med när jag vill.

Idag har jag:

Gjort återbesök på Synsam och pröjsat mina linser (aaah, frihet!).

Lämnat tillbaka en packe böcker till biblioteket (sista dan...).

Bytt ett par vinterkängor (fabrikationsfel - jäkla knöl i sulan som jag på nåt vänster inte upptäckte första gången).

Nästan åkt fram och tillbaka till Stockholm för att sälja lite kurslitteratur (men det blev inte av).

Knatat runt på bokhandlar för att köpa en bok till en kompis (lyckades hitta den till sist!).

Läst en hel del (Dr Jekyll and Mr Hyde står på kurslistan just nu).

Brännt en blandskiva till bilresan norrut i övermorgon (mycket gammal rock blev det).

Börjat packa strumpor (det är fasen kallt däruppe!).

Lagat mat (Det blev pyttipanna, men ändå...)

Upptäckt att jag har en ikon med ett viftande finger på datorn (och insett att jag använder alldeles för lite paranteser i mitt liv).


Inte illa för att vara mig!

Kommentarer

Post yer comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be shown)

Website:

Comments:

Trackback
RSS 2.0