Rock On

Så var man med gitarr då.

Har levt utan elgura i en halv evighet nu, och man har ju sällan över från studiebidraget till att införskaffa någon strata eller Les Paul på rak arm. Men nu beslutade jag mig att göra slag i saken.

Det blev en relativt billig sak. En J&D-gitarr med otroligt fulsnygg army-design.



Min är dock lite mörkare och diskretare än den på bilden. Det var faktiskt designen som övertygade mig. Kom in i butiken, såg guran och tänkte: "Yes! Ingen kan ta den där på allvar!"

Och så fick det bli. Rock on!

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Jag är mer av akustisk gitarr om jag måste välja (jag äger en men jag har i stort sett alsrig spelat på den).



En sommardag mitt i vintern kan ibland vara precis det som får en att gilla vintern igen =)

2009-02-12 @ 23:38:24
URL: http://vaniljpajen.blogg.se/
Postat av: Therese

tack för kommentarerna :)

2009-02-13 @ 00:17:31
URL: http://unpublished.blogg.se/

Post yer comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be shown)

Website:

Comments:

Trackback
RSS 2.0