Snörvel

Visste ni att nysningar kan uppnå hastigheter över 160 km/h?
Tror mina maxar närmare 200-strecket, jag...
Jo, så var man hemma från norrlandsresan igen, med tillgång till uppkoppling och annat sånt där som kan låta en uppdatera sin sida ibland.

Det enda jag lyckades dra med mig hem ifrån norrland var en redig förkylning, vilken jag troligen blev tilldelad av en av mina reskamrater. Hade dock tid på mig att dela med mig av den till resten av gänget också. Vänta ett par dagar ni bara...

Känner mig svag som ett litet lamm. Det är sådan där grej med att vara snubbe: Man ska kunna ta en knytnäve mot näsroten eller ett pistolskott från nära håll utan att blinka, men blir man förkyld har man all rätt i världen att vara liten och hjälplös ett tag.

Så det tänkte jag vara idag.

Kommentarer
Postat av: Chriz

I´m still standing!

2009-03-02 @ 23:46:28
URL: http://chrippz.blogg.se/
Postat av: Veronica

Så sött skrivet! gosar in dig i en fleecepläd och räcker dig ett lagom varmt te med citron och honung


Post yer comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be shown)

Website:

Comments:

Trackback
RSS 2.0