Fugit irreparabile tempus

Känner ni igen känslan att gränserna för en dag kan bli suddiga om man gör riktigt många saker? Så där så att man kan slås av insikten att nånting man trodde man gjorde för ett eller två dygn sedan egentligen var det man gjorde på förmiddagen?


Igår var en sådan där dag som jag gjorde hur mycket som helst på. När jag väl gick och la mig kunde jag svurit på att det hade gått fyra dagar sedan morgonen. En sak jag dock inte hann med var att blogga, så här kommer uppdateringen av Andreas händelserika gårdag.

Del 1: Gick motvilligt upp vid kl 7 och parkerade mig på bussen till Stockholm. Satt ett par timar på lektion på universitetet.

Del 2: Åkte in till Norrtälje igen. Hade några timmar till övers, så jag passade på att ta en fika med Chris och Veronica.

Del 3: Käkade hos mormor (som för övrigt borde få nobelpriset i gastronomi) och traskade sedan till jobbet.

Del 4: Blev klar med jobbet vid halv 10. Stack då tillbaka till Chris och spelade kort med grabbarna hela jämrans natten. Kom i säng framåt 5-tiden.

Även i dag har jag svårt att passa in hela gårdagen i samma fack.
Beräknade för övrigt att den totala koffeinkonsumtionen stannade på nio koppar. Cola och energidryck ej inräknat.

Kommentarer

Post yer comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be shown)

Website:

Comments:

Trackback
RSS 2.0